Zanter Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Warlock, rouge eller..........shadowpriest ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Alla tre är mycket roliga, men med två 70 rogues så röstar jag då på rogue. Det beror ju helt vad du tycker själv, och inte vad vi säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Tips skadar aldrig Jag skulle säga om du hörde mig iaf: Rogue är seg att lvla med men i hög lvl äre skit roligt med pvp. Warlock är bra men ganska enformig class, dotta och försöka hålla dig vid liv. Ganska rolig i pvp dock. Shadow Priest är dålig i hög lvl, alla nukear dom, men rolig att lvla, men dra holy/disc i 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 11 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Tack för tipsen, det blev en gnum rouge tillslut men att den äer seg att lvla håller jag inte md om :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Tack för tipsen, det blev en gnum rouge tillslut men att den äer seg att lvla håller jag inte md om :)nej dom är inte speciellt sega innan lvl 40 ungefär.Hivee varför har du två 70 rogues? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Tack för tipsen, det blev en gnum rouge tillslut men att den äer seg att lvla håller jag inte md om :)nej dom är inte speciellt sega innan lvl 40 ungefär.Hivee varför har du två 70 rogues? Därför att jag gillar rogues Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Orka levla upp två rogues, roligare att testa en ny klass isåfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 49 lock, 68 shaman, 32 warrior, 29 hunter, 22 paladin, 25 priest.. hatar priests och mages Har spelat läge nog för att veta alla klasser.. så varför inte sätta sig in på det man gillar att spela. +, en av dom är PvE och den andra PvP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 (redigerat) Bästa rougen finns Här! ROGUE STAVAS ROGUE, INTE ROUGE FFS Redigerat 19 Mars 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Bästa rougen finns Här! ROGUE STAVAS ROGUE, INTE ROUGE FFS roflmao (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg