niklas Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag hade det i 5dagar det var väldigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 fusk,att ha 5 studiedagar irad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 0013 har du aldrig haft det?! What the Fuck is that? Jag har aldrig haft det. Dom planerar på måndan efter vårt Jul lov börjat. Så vi får inte va ledig extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 What the Fuck is that? Jag har aldrig haft det. Dom planerar på måndan efter vårt Jul lov börjat. Så vi får inte va ledig extra. tänk lite på vad du skriver! :angry: studiedagar är när lärarna planerar grejer som vi elever ska få göra som t.ex teman o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Hade i onsdags, åkte på LAN kl 9 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 har haftb det 4 gånger i 7an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jag hade det i 5dagar det var väldigt roligt mm, skulle jag med tycka, deta inträffar iför sig bara 4 GGR per år! annars så kombinerade de lov med studiedagar. men 5 ggr på raken på en termin är nog inte rätt enligt svensk lag, 2 ggr per termin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 nepp men kommer ha det snart! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Ska ha på måndag :D Men lite längre fram så ska vi också ha Studiedag iallafall före påsklovet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Japp typ 3 gånger i terminen på måndag har vi studiedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (Skywalker @ 19/03-2004 15:49:04) What the Fuck is that? Jag har aldrig haft det. Dom planerar på måndan efter vårt Jul lov börjat. Så vi får inte va ledig extra. tänk lite på vad du skriver! :angry: studiedagar är när lärarna planerar grejer som vi elever ska få göra som t.ex teman o sånt Eh det var ett citiat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Vi har i genomsnitt 5 studiedagar per termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.