Gallardo Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Som sagt; sista attack till Gengar med Modest nature och 252 Sp.Att / 252 Spd / 6 HP. - Psychic - Hypnosis - Thunderbolt - Giga Drain / Destiny Bond / Fire Punch Vilken av de 3 sista alternativen är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Som sagt; sista attack till Gengar med Modest nature och 252 Sp.Att / 252 Spd / 6 HP. - Psychic - Hypnosis - Thunderbolt - Giga Drain / Destiny Bond / Fire Punch Vilken av de 3 sista alternativen är bäst? Jag skulle ta fire punch, för att om du möter en gräs pokemon så kan det hjälpa med en eld attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Ingen av de, substitute skulle jag rekommenderat. Shadow ball kan behövas också, mot psychics pokes. Men visst det är upp till dig. Om jag måste välja bland just de alternativen så tkr jag du ska ta destiny bond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag tar Destiny Bond. Jag vill inte ha några fysiska attacker på den, så inte Shadow Ball. Tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Mannen shadow ball är special atk, det är en attack perfekt för din gengar. Om jag var du så byt ut psychic med shadow ball eller sludge bomb för båda är grymma attacker som kmr blir användbart för dej. Du kmr liksom inte långt med psychic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Asså mannen we're talking pkmn ruby ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Aha -_- haha det är ngt helt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg