DiRtY Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 hej, jag ahde tänkt att köpa Crackdown också skulle jag kolla om man kunde spela fler på det och då stod det så här: Kräver Xbox Live Gold samt hårddisk för att spela Halo 3-betan. Antal spelare: 2 spelare, Hard drive ett måste för 2 spelar läge. Stöd för minneskort: Ja, 140kb Xbox systemlinkkabel: 2 spelare Så vet nån om man måste ha en hårdisk för att spela 2 spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Har också funderat på att köpa det här spelet, och förstår inte vad dom menar med harddrive för att spela 2. men dom flesta har väll hårddisk antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Lol om du int har en hårddisk kan du int göra någonting på din xbox så KLART du har en hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 kanske har minneskort!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Stod det om Halo-3 betatestet på crackdown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.