kirk Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Men rogues har svårt mot warrior men ganska lätt mot andra klaasser som warr får dyng pisk emot lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Garone: då byter man stance, sen är man inte utanför battle stance mot en rogue så jätte mycket eftersom man behöver rend och OP. erikthekiller: folk kör rogue för det är roligt att pvpa med, samt för dom smeker alla classer lätt förutom typ paladin och warrior så lätt och för dom kan stealtha förbi allt för dom e feeegisar! :P och inge ont menat men du kan ju också ha mött noob warriors, såg en film vart en warrior tog 3 rogues, 3v1 http://www.youtube.com/watch?v=iytnYs7zDIE och han e s1 ser de ut som sen ser vi ju också på andra filmer han har att, han smeker allt och alla :P Men lol,titta på hans gear.Alla Warriors är inte så där.Dessutom har han tur på vissa ställen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 ( Nu är jag för lat att citera ) Overpower kostar rage, och väldigt få arms warrior har tactical mastery. Därför kommer deras rage försvinna när de stance-dansar. Och han kanske stunnar dig medans du är i Battle-stance och är påväg att göra overpower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) ( Nu är jag för lat att citera ) Overpower kostar rage, och väldigt få arms warrior har tactical mastery. Därför kommer deras rage försvinna när de stance-dansar. Och han kanske stunnar dig medans du är i Battle-stance och är påväg att göra overpower. väldigt få arms warriors? alla arena speccade warriors har tactical mastery och har dom inte det borde dom fixa det... på Skullcrusher har alla warriors med bästa pvp gearen just nu tactical mastery sen kostar overpower typ 5 rage, och man har passive 10rage när man "dansar", och med tactical får man 15 till, så 25 rage, men om man ändå inte har tactical mastery så har man 10 rage kvar när man byter.. Redigerat 30 Mars 2008 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Tänkte inte på att Warriors har kvar 10 rage efter de byter stance. Men den slukar fortf 90 rage om du har 100 vilket är rätt mycket. Och när jag lirade rogue brukade jag slänga ut en snabb stun direkt efter de byter till Battle. Och jag var seriöst med att warriors med tactical mastery är få. De väljer hellre Improved Mortal Strike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg