Animator Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Har ni några bara anti-virus program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 panda antivirus är helt okey enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 BUUUUU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Jag kör väll AVG-Free just nu, har inte lust att betala något. Förut så hade jag typ CA Security Center, tror inte direkt att det var så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Det jag har nu är internet security 2008 perfekt program som har många finesser + att det är gratis i 3månader! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Det jag har nu är internet security 2008 perfekt program som har många finesser + att det är gratis i 3månader! :D Men omg, det finns inte ett antivirusprogram som heter Internet Security. Det heter i sådana fall "Norton INTERNET SECURITY" och "Panda internet security". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.