DjLudde Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Är något av dem här husen fina? http://www.spriters-resource.com/nintendo/pokemon/pkmnfrlg/pkmnfrlg_tileset1.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) Är något av dem här husen fina? http://www.spriters-resource.com/nintendo/pokemon/pkmnfrlg/pkmnfrlg_tileset1.png här är lite mer:Flyttad Redigerat 5 Juni 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) Själva husen är bra, men de passar inte på en öde ö. Redigerat 12 April 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Det funkar inte för mig :( säkert bara för att jag har vista "/ Kan du skicka gamemaker filen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) Det funkar inte för mig :( säkert bara för att jag har vista "/ Kan du skicka gamemaker filen? Jag vill helst inte det, men jag kan skicka en exe för Vista lite senare idag. Redigerat 12 April 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Visst är husen och det ni postade fina, men ni har ju inte precis gjort dem själva. :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Det funkar inte för mig :( säkert bara för att jag har vista "/ Kan du skicka gamemaker filen? Jag vill helst inte det, men jag kan skicka en exe för Vista lite senare idag. Jag har inte kunnat fixa filen själv, men du kan använda den här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Tack^^ får se om det funkar Det funka! Tack^^ Du det var ett skit bra spel, men du borde öka hastigheten på guppens animation när han går^^ Jag gjorde hydda oxå^^ den som visas är förstorad^^ hydda.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Tack^^ får se om det funkar Det funka! Tack^^ Du det var ett skit bra spel, men du borde öka hastigheten på guppens animation när han går^^ Jag gjorde hydda oxå^^ den som visas är förstorad^^ Riktigt snygg! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Här är två till.^^ hydda2.bmp hydda3.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 (redigerat) Hittade ett chipset, vene om du har användning av de men men.. :P EDIT: Oj, blev .jpg kan fixa png om du hellre har de. Redigerat 13 April 2008 av TheWho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Det räcker nog med den första som zitroz postade. Men tack ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg