JosJuice Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;) Edit: Glömde att ladda upp den. Tack, men jag ska bara ha riktiga Pokémonar i det här spelet. Får man ta en riktig pokemon och redigera den lite? Ändra färg på den? Bara om det är en shiny version. Redigerat 6 Juni 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Har skissat lite på en grotta, både inifrån och utifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;) Edit: Glömde att ladda upp den. Får jag ha med den i mitt spel (Pokemon metal)? Jag tror det här spelet kommer bli "VÄLDIGT" bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jag vill bara tilläga att jag tycker det är bra att JosJuice gör ett pokémon spel! :) Bra jobbat med det, men hur många timmar ägnar du åt spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Bra jobbat med det, men hur många timmar ägnar du åt spelet?Faktist jobbar jag inte så mycket med spelet längre, eftersom att det har varit mycket annat att göra, men jag tror att jag kommer att börja jobba lite mer på det under sommarlovet. Redigerat 2 Mars 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;) Edit: Glömde att ladda upp den. Får jag ha med den i mitt spel (Pokemon metal)? Jag tror det här spelet kommer bli "VÄLDIGT" bra! :D Visst :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;) Edit: Glömde att ladda upp den. Får jag ha med den i mitt spel (Pokemon metal)? Jag tror det här spelet kommer bli "VÄLDIGT" bra! :D Visst :o Ok! Jag lägger in den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;) Edit: Glömde att ladda upp den. Är det okej om jag tar med den i mitt spel också?Pokémon Ocean alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;) Edit: Glömde att ladda upp den. Är det okej om jag tar med den i mitt spel också?Pokémon Ocean alltså. Mm :P Vem som helst får ta mina sprites som jag gör, fast dom är rätt simpla. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 När släpps nästa demo? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Det här kommer bli det enda lyckade pkmn spelet på fuska, tror mig, ni andra är för oerfarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Snälla... Skärp dig... Jag har kommit as långt på mitt spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg