Gäst Aldrig Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Snälla... Skärp dig... Jag har kommit as långt på mitt spel... Link plx Mr. n00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag har en liten nyhet om spelet: Dag-och-natt-sytemet att fungerar nu utan glitchar (tror jag iallafall, jag buggtestar mest på dagen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Najs! Vad behövs just nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag tror att detta spelet kommer lyckas mer än KUddmannens. Du lyckas säkert ochså, men demot är långt ifrån lika snyggt som detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag har lagt ut demo 1 och han har lagt ut demo 3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Såg jag inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 He he :D Men jag håller med om att JosJuice är mer Game Maker kunnig än mig och att det går fortare för honom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja, Vet dock inte riktigt hur bra jag är! Jag håller ju på med mitt spel "Skjutglada Pepe" låter kanske lite sjukt. Men ett roligt projekt. jaja jag jobbar för dig hela tiden eftersom "MoonLamp" har alggt ner hela sitt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 tror att det här pokemon spelet kommer att lyckas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 tror att det här pokemon spelet kommer att lyckas!Såklart, till skillnad från er andra har JosJuice den kunskap som krävs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Klart demot är ju jätte bra. Och spelet kommer bli bättre!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Ända dåliga med att du gör ett pokémon spel e då att om det publiseras och blir känt så kan de som gör pokémon spelen stämma dig för att inte fått tillstånd av dom att göra det =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg