KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Tror du värkligen nintendo skulle stema han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Grymt demo men det är ju bara lite tråkigt pgaa (på grund av att) det inte finns nt att göra. Tror du värkligen nintendo skulle stema han?Jo det är klart dom kan det är ju inte han som kommit på Pokémon från början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Nej men jag menar som dom som gjorde pokémon diamond (det som var till gbc)? Vart dom stämda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 jag vet vad som kan hända i test room det kan hända att man får köra utmaingar så ifal man vinner så ¨får man items Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 (redigerat) Ända dåliga med att du gör ett pokémon spel e då att om det publiseras och blir känt så kan de som gör pokémon spelen stämma dig för att inte fått tillstånd av dom att göra det =/Om man ger copyright till nintendo, och ger ut det gratis så är det ok.Men om du typ skulle sälja det skulle dom kunna stämma. Och Pokemon Diamond, det var väl inte lagligt. Men dom vet väl inte vilka som låg bakom det. Redigerat 4 Juli 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Tror du värkligen nintendo skulle stema han?så länge han inte säger att det är hela hans idé, så är det lagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 jag vet vad som kan hända i test room det kan hända att man får köra utmaingar så ifal man vinner så ¨får man itemsHan har sagt att han inte vill ha med några strider!(har jag för mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Ända dåliga med att du gör ett pokémon spel e då att om det publiseras och blir känt så kan de som gör pokémon spelen stämma dig för att inte fått tillstånd av dom att göra det =/Om man ger copyright till nintendo, och ger ut det gratis så är det ok.Men om du typ skulle sälja det skulle dom kunna stämma. Och Pokemon Diamond, det var väl inte lagligt. Men dom vet väl inte vilka som låg bakom det. Så kan det va. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Det finns en ny funktion i spelet som jag lade in för en vecka sedan: Man kan kolla vad man har i sin väska. Det är inte så snyggt, men det fungerar bra. Jag kan tyvärr inte lägga upp en bild på det nu. ---------- jag vet vad som kan hända i test room det kan hända att man får köra utmaingar så ifal man vinner så ¨får man items Test room är till för att testa spelet. Det är inte meningen att man ska komma in där under spelets gång. Koden lade jag ut för skojs skull. Dessutom är det testrummet som vi diskuterar nu gammalt. Det finns ett nytt test room som är extremt svårt att ta sig till om man inte vet exakt hur man ska göra. ---------- Ända dåliga med att du gör ett pokémon spel e då att om det publiseras och blir känt så kan de som gör pokémon spelen stämma dig för att inte fått tillstånd av dom att göra det =/Om man ger copyright till nintendo, och ger ut det gratis så är det ok.Men om du typ skulle sälja det skulle dom kunna stämma. Det stämmer. Redigerat 7 Juli 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag har litte problem med nedladdningen avd demot. Jag har Vista, kan någon kanske förklara vad man gör steg för steg? Det kommer det där om att convert the file o sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Demot fungerar inte på Vista! Jag har ingen Vista-version just nu, men du kan ladda ner den här. SHIT är det så svårt att läsa framsidan eller? Det står fungerar inte på vista! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Demot fungerar inte på Vista! Jag har ingen Vista-version just nu, men du kan ladda ner den här. vad är detta då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg