Hoppa till innehåll

Pokémon Island [läs Första Inlägget Före Du Postar]


Rekommendera inlägg

xD En fråga till JosJucie! Kan du typ inte göra sen ett demo av spelet typ att det kommer ett team till Ön När man typ har byggt klart allt, Och dom blir som en ond team som team magma och så? Sen blir ön typ som en liten stad! Och då kan det finnas Gym/Pokemon Leauge om du alltså vill!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 399
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det beror på hur ni vill ha det. Vill ni ha ett demo med riktigt mycket inehåll, som kan ta några månader, eller ett demo med lite mindre innehåll (10 nya träd + lite till) som kanske tar ungefär en månad eller mindre?

 

EDIT: Såg inte Moonlamps senaste inlägg. Svar på det inlägget: Nej, jag har redan planerat slutet av spelet.

Redigerat av JosJuice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror på hur ni vill ha det. Vill ni ha ett demo med riktigt mycket inehåll, som kan ta några månader, eller ett demo med lite mindre innehåll (10 nya träd + lite till) som kanske tar ungefär en månad eller mindre?

 

EDIT: Såg inte Moonlamps senaste inlägg. Svar på det inlägget: Nej, jag har redan planerat slutet av spelet, och jag kan bara säga att Lägga näsan i torkskåpet kommer att vara inblandat.

Nej jag menar asså inte slutet :) Jag menar så att demot fortsätter så :) Men om du vill kan du ha med det i nästa Pokemon Island spel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror på hur ni vill ha det. Vill ni ha ett demo med riktigt mycket inehåll, som kan ta några månader, eller ett demo med lite mindre innehåll (10 nya träd + lite till) som kanske tar ungefär en månad eller mindre?

 

EDIT: Såg inte Moonlamps senaste inlägg. Svar på det inlägget: Nej, jag har redan planerat slutet av spelet, och jag kan bara säga att Lägga näsan i torkskåpet kommer att vara inblandat.

Nej jag menar asså inte slutet :) Jag menar så att demot fortsätter så :) Men om du vill kan du ha med det i nästa Pokemon Island spel :)

 

OK, men så som jag har planerat är det så här:

Bygga färdigt > *spoilers* > Slut.

 

EDIT: Jag har bestämt att försöka få färdigt demo 7 tills NCFC.

Låter det bra?

Redigerat av JosJuice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror på hur ni vill ha det. Vill ni ha ett demo med riktigt mycket inehåll, som kan ta några månader, eller ett demo med lite mindre innehåll (10 nya träd + lite till) som kanske tar ungefär en månad eller mindre?

 

EDIT: Såg inte Moonlamps senaste inlägg. Svar på det inlägget: Nej, jag har redan planerat slutet av spelet, och jag kan bara säga att Lägga näsan i torkskåpet kommer att vara inblandat.

 

Nej jag menar asså inte slutet :) Jag menar så att demot fortsätter så :) Men om du vill kan du ha med det i nästa Pokemon Island spel :)

 

OK, men så som jag har planerat är det så här:

Bygga färdigt > *spoilers* > Slut.

 

EDIT: Jag har bestämt att försöka få färdigt demo 7 tills NCFC.

Låter det bra?

 

 

bra jag vill ha demo så snabbt som möjligt så gj

josjuice

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du gjort satt man kan ta det cut trädet som en pokemon står för? ifall inte gör det och jag har nåra ideer

 

typ en fortsättning på lägga näsan i tork skåpet man ska gå in dit och då ska man ta sig förbi dom till en dörr som leder tilll deras ledare där man hittar nåt då springer man vidare och andväder grejen till att hämta ett träd någonstans

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du gjort satt man kan ta det cut trädet som en pokemon står för? ifall inte gör det och jag har nåra ideer

Nej, jag har inte gjort det än - man ska inte kunna få det än. Kanske nästa demo.

typ en fortsättning på lägga näsan i tork skåpet man ska gå in dit och då ska man ta sig förbi dom till en dörr som leder tilll deras ledare där man hittar nåt då springer man vidare och andväder grejen till att hämta ett träd någonstans

Jag har redan fortsatt med Lägga näsan i torkskåpet, och har planerat klart det som de ska göra i det här demot. Men tack ändå.
Kan man inte typ hitta en kod på grass island som man ger till azurill och får åka till en ö som kan heta typ rocky island eller något sånt?
Kanske... Men Rocky Island kommer nog med!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...