manfredt Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hur tusan ska jag komma vidare. Jag har 17 träd och har utforskat varenda ö gång på gång. :( Jag har inte sett något egg heller. Och kommer inte LäggaNäsanIBlöt vara med igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hur tusan ska jag komma vidare. Jag har 17 träd och har utforskat varenda ö gång på gång. :( Jag har inte sett något egg heller. Och kommer inte LäggaNäsanIBlöt vara med igen?Kan du skicka en bild på vilka träd du har tagit? (Gå till Wigglytuff som visar träd och tryck F9.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Ok här! PokemonIsland_screenshot.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Ok här! 1. Gå till Lägga näsan i torkskåpets HQ och ta trädet 2. Gå till LNITS' real HQ, ta trädet och släpp iväg ägget 3. Gå till Ö Island och ta trädet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hur kommer jag till HQ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hur kommer jag till HQ?Du har väl blivit intervjuad av Lägga näsan i torkskåpet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Nej det har jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Nej det har jag inte.OK, då tror jag att du ska prata med Captain Fyg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Jag har gjort det men han snackar bara om hithisisacode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Jag har gjort det men han snackar bara om hithisisacode. Du ska säga den koden till Azurill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Bug? om man springer(kanske om man går) upp till högst upp på flower island så går man åt höger av sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Jag hade gjort det men glömt snacka med han. Det funka nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg