Hoppa till innehåll

Pokémon Island [läs Första Inlägget Före Du Postar]


JosJuice
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 399
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ny idé. Trädhuset som man bor i börjar brinna och man måste lära sin shiny magikarp en vattenattack för att släcka branden.

Men för att den ska kunna göra det måste man hitta aquamaster och ge Magikarp orb of calm.

 

Aa visst! Och när man sen går tillbaka till stället där aquamaster var så är det ett träd där istället .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar hur det går med spelet. Kan väll inte vara så svårt att bara slänga in lite träd och sen göra ett demo? Man kän väll gräva upp typ 10st i nåns grönsaksland eller nåt

Om du nu tycker det låter så lätt så kan du göra ett nytt spel <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar hur det går med spelet. Kan väll inte vara så svårt att bara slänga in lite träd och sen göra ett demo? Man kän väll gräva upp typ 10st i nåns grönsaksland eller nåt

Om du nu tycker det låter så lätt så kan du göra ett nytt spel <_<

 

Klart jag kan men han har ju börjat på ett spel nu så det är väll onödigt att göra ett eget? Ne jag skoja bara, men man undrar ju om han jobbar med det eller hur det går.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu söker jag efter beta-testare till spelet! En beta-testare spelar igenom spelet och kollar så att spelet är bra och att det inte finns några glitchar.

 

Om du vill vara beta-testare, skriv i tråden. Kom ihåg att skriva lite om varför du vill beta-testa, för då är det större chans att du får göra det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu söker jag efter beta-testare till spelet! En beta-testare spelar igenom spelet och kollar så att spelet är bra och att det inte finns några glitchar.

 

Om du vill vara beta-testare, skriv i tråden. Kom ihåg att skriva lite om varför du vill beta-testa, för då är det större chans att du får göra det! :)

Jag vill gärna vara beta testare för att jag gillar att testa och recensera spel och att jag gillar spelet och vill säga hur du ska förbättra Redigerat av Umbreon24
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...