Hoppa till innehåll

Pokémon Island [läs Första Inlägget Före Du Postar]


JosJuice
 Dela

Rekommendera inlägg

Det verkar som att du har missuppfattat något... Det ska inte finnas strider i Pokémon Island!

Men idén med "After game events" är ganska bra. Jag kommer nog göra så att det blir som i Pokémon Ranger: Shadows of Almia, alltså att man kan ladda ner uppdrag från nätet.

Oj!Visste inte det men man kan göra på ett annat sätt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 399
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ååh! Orkar knappt vänta tills spelet kommer ut!

Samma här!Men får alla som hjälpt till en kopia av spelet?

 

Alla får!

 

JosJuice.. Du skulle ju kunna tipsa om spelet till Nintendo!

Så skulle det säkert göra det till typ Nintendo DS, GBA och Wii!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ååh! Orkar knappt vänta tills spelet kommer ut!

Samma här!Men får alla som hjälpt till en kopia av spelet?

 

Alla får!

 

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!Ett nytt rescue event:Baby Barboach.En liten stackars Barboach har hamnat i ett uttorkat träsk och du ska rädda den!Först ska du gå upp på en hög kulle och hitta en kanal som går till träsket.Nu ska du fylla den med hjälp av Magikarps Water Gun.När du fyllt den märker du att vattnet inte åker nån vart och du går för att ta reda på att en Snorlax bolckar kanalen så nu måste du leta mat åt den.När du hittat ett lass mat vaknar Snorlax och snor åt sig maten sen går den och vattnet rinner ner i träsket grattis du har räddat Barboach!Som joinar dig blir en lojal vänn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men JosJuice, mitt "After Game Event", verkade det bra

Den verkar ganska bra, men jag kanske behöver ändra lite på den.

JosJuice.. Du skulle ju kunna tipsa om spelet till Nintendo!

Så skulle det säkert göra det till typ Nintendo DS, GBA och Wii!

Det kommer aldrig att gå.
Ett nytt rescue event:Baby Barboach.En liten stackars Barboach har hamnat i ett uttorkat träsk och du ska rädda den!Först ska du gå upp på en hög kulle och hitta en kanal som går till träsket.Nu ska du fylla den med hjälp av Magikarps Water Gun.När du fyllt den märker du att vattnet inte åker nån vart och du går för att ta reda på att en Snorlax bolckar kanalen så nu måste du leta mat åt den.När du hittat ett lass mat vaknar Snorlax och snor åt sig maten sen går den och vattnet rinner ner i träsket grattis du har räddat Barboach!Som joinar dig blir en lojal vänn.
Bra event, men jag kanske ändrar den lite. (PS. Magikarp kan inte några vattenattacker, varken i Island eller de officiella spelen!) Redigerat av JosJuice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett nytt rescue event:Baby Barboach.En liten stackars Barboach har hamnat i ett uttorkat träsk och du ska rädda den!Först ska du gå upp på en hög kulle och hitta en kanal som går till träsket.Nu ska du fylla den med hjälp av Magikarps Water Gun.När du fyllt den märker du att vattnet inte åker nån vart och du går för att ta reda på att en Snorlax bolckar kanalen så nu måste du leta mat åt den.När du hittat ett lass mat vaknar Snorlax och snor åt sig maten sen går den och vattnet rinner ner i träsket grattis du har räddat Barboach!Som joinar dig blir en lojal vänn.

Bra event, men jag kanske ändrar den lite. (PS. Magikarp kan inte några vattenattacker, varken i Island eller de officiella spelen!)

 

Nämen du har inte läst mitt aquamaster förslag eller hur?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hummm. Nån sa att du kunde tipsa nintendo om detta. Inget bra (men du sa ju själv att du inte skulle). För om du gör det kan dom som började med pokémon leka gitarr med dig. Alltså stämma dig. Och det är inget kul :P

 

Men om dom gör det måste nog spelet bli jävligt bra. Men det är det ju redan O.o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...