DjLudde Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Schyst! :D Nu funkar det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Här kommer en ö i fr/lg grafik! :D http://img293.imageshack.us/img293/664/island1xk5.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Det var en ganska bra ö. Jag kanske kan få in den i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Den här ön/staden/routen då?Flyttad om jag ska ta bort något eller sätta dit något så säg till. Redigerat 5 Juni 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Just nu har jag ganska stor brist på vad som ska hända i spelet. Så om du vet något som kan hända på öarna, säg till mig! ------------------------------------------------------------------------------ Den här ön/staden/routen då?http://img130.imageshack.us/img130/1557/neobay6aj.pngom jag ska ta bort något eller sätta dit något så säg till.1. Inget högt gräs!2. Det ska vara en öde ö = inga hus, skyltar och brevlådor. 3. FR/LG, inte R/S/E. 4. Båten som redan är med i spelet har gått sönder, och det blir konstigt med en ny båt. 5. Om det finns en öppning till vänster kan den ju inte leda till ett tomrum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Just nu har jag ganska stor brist på vad som ska hända i spelet. Så om du vet något som kan hända på öarna, säg till mig! ------------------------------------------------------------------------------ Den här ön/staden/routen då?http://img130.imageshack.us/img130/1557/neobay6aj.pngom jag ska ta bort något eller sätta dit något så säg till.1. Inget högt gräs!2. Det ska vara en öde ö = inga hus, skyltar och brevlådor. 3. FR/LG, inte R/S/E. 4. Båten som redan är med i spelet har gått sönder, och det blir konstigt med en ny båt. 5. Om det finns en öppning till vänster kan den ju inte leda till ett tomrum. Nu då?Flyttad och den var ju i FR/LG grafik. Redigerat 5 Juni 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Den kan jag tyvärr inte få med, p.g.a. ett litet problem i spelet. Men tack ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Testade demot precis, jag blev faktiskt riktigt imponerad =P Hade inte väntat mig att det skulle va så bra. Jag kommer nog hjälpa till med något när jag har tid och lust ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) Jag har lire pokemon okså:Flyttad Redigerat 5 Juni 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) kommer det ett nytt demo snart?Blir nyfiken om vad som kommer att komma mer.Och när kommer spelet bli klart? Redigerat 13 Maj 2008 av KaramellKing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) Nu orkade jag göra en map XD Kallar den för "Mystifying Island" Det är såklart okej att byta namn ;P Redigerat 13 Maj 2008 av Cosmic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Riktigt bra ö! Jag vet ett bra ställe där den passar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg