fubbis Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) En Ö!!!Flyttad Pokemon som "jag" tycker passar på ön:Flyttad Redigerat 5 Juni 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Du har klippt och klistrat med min ö o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Tror nog det men den var snygg :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 kommer nästa demo snart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Är det något Specielt (t.ex en grotta eller något liknande) som du behöver hjälp med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Är det något Specielt (t.ex en grotta eller något liknande) som du behöver hjälp med?En horisontell raksträcka som är 240 pixlar hög och 1600 pixlar bred. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Är det något Specielt (t.ex en grotta eller något liknande) som du behöver hjälp med?En horisontell raksträcka som är 240 pixlar hög och 1600 pixlar bred. Ok! Ska försöka fixa ;) P.S Vet du om det här (med tråden) är någon uppdatering eller förnyar dem något? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 P.S Vet du om det här (med tråden) är någon uppdatering eller förnyar dem något? :huh:Jag förstår inte vad du menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 P.S Vet du om det här (med tråden) är någon uppdatering eller förnyar dem något? :huh:Jag förstår inte vad du menar... Då är det väl bara på min dator för jag kan inte se inläggen i den här tråden, jag måste klicka på dem i en ruta längst ner (har inte varit så förut)... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 P.S Vet du om det här (med tråden) är någon uppdatering eller förnyar dem något? :huh: Jag förstår inte vad du menar... Då är det väl bara på min dator för jag kan inte se inläggen i den här tråden, jag måste klicka på dem i en ruta längst ner (har inte varit så förut)... <_< Det är så på min dator oxså och jag tycker att det inte är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 P.S Vet du om det här (med tråden) är någon uppdatering eller förnyar dem något? :huh: Jag förstår inte vad du menar... Då är det väl bara på min dator för jag kan inte se inläggen i den här tråden, jag måste klicka på dem i en ruta längst ner (har inte varit så förut)... <_< Det är så på min dator oxså och jag tycker att det inte är bra! Håller med! :angry: Det är typ världens sämsta uppdatering! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 P.S Vet du om det här (med tråden) är någon uppdatering eller förnyar dem något? :huh: Jag förstår inte vad du menar... Då är det väl bara på min dator för jag kan inte se inläggen i den här tråden, jag måste klicka på dem i en ruta längst ner (har inte varit så förut)... <_< Det är så på min dator oxså och jag tycker att det inte är bra! Håller med! :angry: Det är typ världens sämsta uppdatering! så har jag på min bärbara orkar inte det det är jätte jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg