Teoman123 Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Jag har gjort denna tråd för att jag söker ett par jävligt svåra-att-hitta-låtar. Det är alltså inte som jag söker namnet till en låt tråden. Jag har sökt efter låtarna som f*n men ine hittat dom så jag kan lika gärna fråga om hjälp här.. the mighty diamonds - born a yard triston palma ft glen ricks - world peace wailing souls . Mr bigmore Wailing souls informer Al Campbell - Wicked a go feel it now The comforters - immortal words jah roots - zion sugar minott - give thanks and praise papillon - je suis amoureux zo gang international - bebe bon bon le proces bunny wailer - bright soul charlie chaplin - one of a kind winston mcanuff - head corner stone de irie boy - soca dance hall mix zion judah - fire bun mike brooks - foever life ijahman levi - to be loved by jah matisyahu - lord rise me up anhk watep - visionary tools Om ni kan hitta någon av dom på Youtube elller någonstans så skicka länk okay ? takck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 trodde du menade en mp3-fil på 10sec som man laddade upp och hoppades på att någon visste namnet på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Nej jag vill bara ha låtarna dom e jävligt svåra att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.