DiRtY Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 tja, jag är ute efter ett photosop till vista ( elelr liknande program) och det ska vara gratis. Ger 200 fm till den som kommer med ett bra som är gratis och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 GIMP är väl det bästa som jag vet om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Som lövet sa är GIMP uber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 13 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 ok testar det i morgon och om det e bra får lövet 200 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) EDIT : Såg inte att det skulle va gratis. Redigerat 13 Mars 2008 av XPLOSIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 ok, testade det nu men fattar absolut ingen ting, när jag startar det kommer et upp 2 rutor och man kan välja lite färger sen fattar jag inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Guide här är lite guider för gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 photoshop cs3 är det bästa här kan du fixa det Klicka här! Jag har fixat det där och det är det senaste och det bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 du kan ju ladda ner 30 dagars PS men annars är gimp det bästa gratis programet. ok, testade det nu men fattar absolut ingen ting, när jag startar det kommer et upp 2 rutor och man kan välja lite färger sen fattar jag inget. det är inte så ofta man fattar första gången man använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Guide här är lite guider för gimp Man tackar. :)Är nybörjare i Gimp så den guiden kan vara användbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.