MaryJane Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Hej jag har fixat en ny avatar. Jag har bytt till den jag vill ha men när ja har tryck på utför eller va det står. men sen när jag skriver på et forum så är det min gammla bild som visas. och när ja kolla min pres :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Tryck på CTRL+F5 så funkar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 13 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Funkar ändå inte för ja ska ha en bild på typ en dö skalle. Men har fortfarande denna med alla medlämmar i slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Jag kan se din skalle avatar.. klicka f5 igen när du är någon stans där du kan se din avatar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 jag kan se din avatar, ibland kan det ta några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 14 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 nu ser jag :P ja tryckte bara f5 -.- annars stog det ctrl eller alt F5 ... Tack för hjälpen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 f5 funkar också. det är samma sak som ctrl+f5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 nu ser jag :P ja tryckte bara f5 -.- annars stog det ctrl eller alt F5 ... Tack för hjälpen :DSom jag sa att du skulle klicka på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 nu ser jag :P ja tryckte bara f5 -.- annars stog det ctrl eller alt F5 ... Tack för hjälpen :DSom jag sa att du skulle klicka på.. ja vet ^^ Tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colae Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Asså hur gör man en avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) Asså hur gör man en avatarAnvänd photo shop eller liknande. Använd google Redigerat 17 Mars 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.