Slasktratt Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 På Traning 2 när man ska spräng sista pansarvagnen hur gör man då? Det går inte att skjuta den med mina hagelgevär :rolleyes: 1000p till den som säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 (redigerat) Du ska lägga en mina eller en bomb. Försök få stritvangnen att åka på din mina. Sätt din mina på vägen det gjorde jag och det klarade jag. Om det inte funkar ta då sapper och lägg en bomb på vägen och väntar tills stridsvagnen åker över den och spränger du bomben. Får jag 1000 p nu? :D Bomberna och minorna hittar du i huset där man använder radion. Redigerat 17 Mars 2004 av crapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Javisst, jag ska bara kolla om det funkar!! PM:a för jag kan behöva mer hjälp senare..då får du mer poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Okej men vad behöver du hjälp med? Har varvat spelet typ 100 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Jaja, jag har precis kommit till Night Of The Wolves..precis i början, du kan ju skriva vad man ska göra på den banan, för jag rantar bara runt och slår ner folk. p.s det finns ju inga bomber där inne med radion på träning 2. har du verkeligen Commandos 2: Men of Courage Special 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Klart jag har commandos 2. På banan night of the wolf så ska du hitta en tjej natacha eller nåt hetter hon. Det finns visst bomber där inne eller så var det utanför. Ska titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jaja, jag har hittat Natasha men hon säger vad man ska göra men fattar inte riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Har du hittat hunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jepp..Jag snackade men han fången så fick jag Whiskey eller vad han heter.. Men hur tar man nycklen av snubben till huset där man snor maskinen? Natasha pratar om att förgifta vinet så kan man ta hans nycklar men hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) Du ska försöka hitta ett liten gäng som sitter och äter ( Kommer inte ihåg vart huset ligger) och vid dom som sitter och äter ligger det en låda öppna lådan och där i ligger det en back med vin i. Lägg sömmn piller i vinnbacken. Då Måste du ha sömn piller. dom hittar man lite här och där. Dra sömn pillerna mot vin backen när du utfoskarlådan. Vänta tills dom måste hämta mer vin. Sen när en gubbe har hämtat mer vin så sommanar dom och en av gubbarna som sover har en nyckel. Redigerat 18 Mars 2004 av crapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag vet var gubbarna finns men hur förgiftar man vinet och ska man slå ner dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 I en låda ligger det en vinback. Du ska lägga sömnpiller i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.