Hoppa till innehåll

Hjälp Till Commandos 2:men Of Courage

Slasktratt

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du ska lägga en mina eller en bomb. Försök få stritvangnen att åka på din mina. Sätt din mina på vägen det gjorde jag och det klarade jag. Om det inte funkar ta då sapper och lägg en bomb på vägen och väntar tills stridsvagnen åker över den och spränger du bomben. Får jag 1000 p nu? :D

Bomberna och minorna hittar du i huset där man använder radion.

Redigerat av crapp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaja, jag har precis kommit till Night Of The Wolves..precis i början, du kan ju skriva vad man ska göra på den banan, för jag rantar bara runt och slår ner folk.

p.s

det finns ju inga bomber där inne med radion på träning 2.

har du verkeligen Commandos 2: Men of Courage Special 2?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska försöka hitta ett liten gäng som sitter och äter ( Kommer inte ihåg vart huset ligger) och vid dom som sitter och äter ligger det en låda öppna lådan och där i ligger det en back med vin i. Lägg sömmn piller i vinnbacken. Då Måste du ha sömn piller. dom hittar man lite här och där. Dra sömn pillerna mot vin backen när du utfoskarlådan.

Vänta tills dom måste hämta mer vin. Sen när en gubbe har hämtat mer vin så sommanar dom och en av gubbarna som sover har en nyckel.

Redigerat av crapp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...