Nyllet Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 det spelet va jäkligt svårt men klarade det :) precis gör som crapp säger det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag vet det bra eller hur men jag ska säga resten också: sen ska du hitta en tel vet inte var den är men sak samm. När du ringer i tel så kommer generalen att sticka. du springer du dit med lupin eller vad han heter. Du går till huset där skriv maskinen finns. Slå ner han som är kvar och bryt dig in i kassaskåpet och ta saken och sen flyr du. PS: ring med natacha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jups tätt igen (tror jag :D ) var länge sen jag spela men det borde va så har jag för mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Länge sen för mig med. säg till när du har klarat allt Broder kassler så kan jag hjälpa dig mer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Om sömnpillerna är en burk med lila piller så har jag de, nu ska jag bara sticka till gubbarna..och söva ner dem eller? Vem ska ha pillerna Natascha eller Thief? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Läs vad det är för nåt dom lila sömnpillerna jag har för mig att dom var vita men läs vad det är för något. Natcha ska ha sömnpillerna för hon blir inte sedd. Lupin blir ju sedd. Sendan tar du nycklarna av någon vid bordet kommer inte ihåg vem som har dom men jag tror han har vit tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Det går inte att kolla sömnpillerna men "förstoringglaset" och var hittar man dom isånnafall om det är fel? Kan du inte spela spelet eller bara den banan och säga exakt vad man ska göra för det är bajssvårt... P.s vem är Lupin? Menar du Theif? d.s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag menar theif med lupin. Jag ska spela spelet när jag kommmer hem. jag är hos en kompis nu. Jag säger mer sen ikväll. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jaja, snällt. Om du spelar banan och gör en beskrivning vad som skall göras så får du ett stort tack och mer än 1000p p.s om du vill vara en person som hjälper till närd et behövs så PM:a då kommer du får mycket poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag ska låt ingen annan sno mina 1000 p bara är du snäll. säg bara till när du vill ha hjälp så kan du få det :D ska göra det ikväll ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jaja, när kommer du hem från din kompis då? Jag spelar Commandos vid 20:00 igen för jag måste fixa grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Runt 7 kommer jag hem klarar banan på 15 min. ses då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.