Hoppa till innehåll

Hjälp Till Commandos 2:men Of Courage

Slasktratt

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Min egna guide

Från när du har fått hunden: Klicka på steal the office key från generalens assistent. När du tryckt på den kommer så går du ut ur huset och trycker på en liten pricktavla som har kommit up i högra hörnet. Om du trycker på den så kommer en liten pill att dyka upp GÅ DIT MED NATACHA. Låt dig inte bli sedd av någon general. När du är där gå då fram till en låda som finns i rummet i lådan ligger det en vin back dra ditt sömnpiller ask till Vin back. Om du gör rätt kommer vinet bli grönt. Vänta tills någon hämtar mer vin. När alla har somnat så tittar du vad gubben i vit har han har en nyckel som du kommer att behöva. Gå med lupin till ett bra ställe när generalens hus om du vet var det ligger. Gå med Natacha dit och ge lupin nyckeln du fick förut. Tryck sedan på uppdraget Natacha ringer generalen med telefonen. Då kommer en ny pricktavla upp på samma plats som den förra. Tryck på den då kommer en ny pill att dyka up gå till det huset. Försäkra dig om att lupin har den guldfärgade nyckeln. När du har kommit dit så kommer du att se en telefon ANVÄND DEN. Då kommer generalen att svara och sedan gå iväg. Ta då lupin och klicka på uppdraget stel the enigma machine from the generals safe. Tryck då på prick tavlan. Då kommer en ny pricktavla upp på samma plats som den förra. Tryck på den då kommer en ny pill att dyka up gå till det huset. Snabbt måste det gå fast du får inte springa. Använd nyckeln du fick av Natacha för att öppna dörren. GÅ IN

Slå ner gubben som är kvar i huset. I rummet som du är i finns det ett kassaskåp öppna det. I det finns det en skriv maskin och ett brev. Kryp snabbt tillbaka till ditt säkra ställe.

Gå ditt med Natacha också. Ge brevet till och skrivmaskiner till Natacha då börjar dom prata.

Tryck sedan på uppdraget: use the radio och sedan på pricktavlan. Då kommer en ny pricktavla upp på samma plats som den förra. Tryck på den då kommer en ny pill att dyka up gå till det huset. Lura vakten som står med ficklampa med Natachas läppstift. Ta lupin och öppna dörren och sen när du har öppnat dörren så går du tillbaka till ditt säkra ställe. Ta då Natacha och gå in i huset som pilen pekar på. ANVÄND RADION SOM FINNS I HUSET. Då kommer dom börja prata med sin chef. Tryck sedan på uppdraget: The theif must hide under a bed. Med lupin asså. Då kommer en ny pricktavla upp på samma plats som den förra. Tryck på den då kommer en ny pill att dyka up gå till det huset. Det lättaste sättet att komma in i huset är att hoppa in igenom ett fönster på baksidan huset.

OBS: SPARA OFTA

Den kanske inte är så bra för jag har gjort den helt skjälv.

Får jag min 1000p nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Min egna guide

Från när du har fått hunden: Klicka på steal the office key från generalens assistent. När du tryckt på den kommer så går du ut ur huset och trycker på en liten pricktavla som har kommit up i högra hörnet. Om du trycker på den så kommer en liten pill att dyka upp GÅ DIT MED NATACHA. Låt dig inte bli sedd av någon general. När du är där gå då fram till en låda som finns i rummet i lådan ligger det en vin back dra ditt sömnpiller ask till Vin back. Om du gör rätt kommer vinet bli grönt. Vänta tills någon hämtar mer vin. När alla har somnat så tittar du vad gubben i vit har han har en nyckel som du kommer att behöva. Gå med lupin till ett bra ställe när generalens hus om du vet var det ligger. Gå med Natacha dit och ge lupin nyckeln du fick förut. Tryck sedan på uppdraget Natacha ringer generalen med telefonen. Då kommer en ny pricktavla upp på samma plats som den förra. Tryck på den då kommer en ny pill att dyka up gå till det huset. Försäkra dig om att lupin har den guldfärgade nyckeln. När du har kommit dit så kommer du att se en telefon ANVÄND DEN. Då kommer generalen att svara och sedan gå iväg. Ta då lupin och klicka på uppdraget stel the enigma machine from the generals safe. Tryck då på prick tavlan. Då kommer en ny pricktavla upp på samma plats som den förra. Tryck på den då kommer en ny pill att dyka up gå till det huset. Snabbt måste det gå fast du får inte springa. Använd nyckeln du fick av Natacha för att öppna dörren. GÅ IN

Slå ner gubben som är kvar i huset. I rummet som du är i finns det ett kassaskåp öppna det. I det finns det en skriv maskin och ett brev. Kryp snabbt tillbaka till ditt säkra ställe.

Gå ditt med Natacha också. Ge brevet till och skrivmaskiner till Natacha då börjar dom prata.

Tryck sedan på uppdraget: use the radio och sedan på pricktavlan. Då kommer en ny pricktavla upp på samma plats som den förra. Tryck på den då kommer en ny pill att dyka up gå till det huset. Lura vakten som står med ficklampa med Natachas läppstift. Ta lupin och öppna dörren och sen när du har öppnat dörren så går du tillbaka till ditt säkra ställe. Ta då Natacha och gå in i huset som pilen pekar på. ANVÄND RADION SOM FINNS I HUSET. Då kommer dom börja prata med sin chef. Tryck sedan på uppdraget:  The theif must hide under a bed. Med lupin asså. Då kommer en ny pricktavla upp på samma plats som den förra. Tryck på den då kommer en ny pill att dyka up gå till det huset. Det lättaste sättet att komma in i huset är att hoppa in igenom ett fönster på baksidan huset.

OBS: SPARA OFTA

Den kanske inte är så bra för jag har gjort den helt skjälv.

Får jag min 1000p nu?

Tack, du får dina 1000p när jag har testat att den funkar..

Vilket snabb kommando har sönpillerna?

Redigerat av Broder Kassler
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...