Nami Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Hej! Det började med att jag skulle se en video på IGN då stod det att jag inte hade den senaste versionen av Flash Player. Då skulle jag installera den då. Det kom upp att Insticksmodulen saknades. Sen när jag gick in på youtube så stod det att jag saknade den senaste versionen av flash player eller att jag hade javascript avstängt. Jag hade kunnat se på youtube flera ggr. Detta hände efter jag försökte installera flash player. Jag har försökt om och om igen att installera den, men inget funkar. Jag har en Mac OS X och den är Intel. Så jag behöver hjälp med att få igång youtube filmerna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Har du provat http://www.adobe.com/go/BPCLI ? Redigerat 21 Mars 2008 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.