Gäst lordifan Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Rubriken Är alltid roligt att se vad dem andra har sakt till nån dum bot.. Jag kan säga en.. Jag skulle prata med Swebot då.. SlipKnoT: Hej Swebot: HEj SlipKnoT: gillar du cs? Swebot: vad? SlipKnoT: du är sinnessjuk Swebot: om du säger det så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 lol...du va den korkade där ju...och ofta att botar svarar....vad för spel btw....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 lol...du va den korkade där ju...och ofta att botar svarar....vad för spel btw....? Nu förstod jag inte. Ville du skriva att han itne är korkad ??? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 lol...trodde han menade en riktig bot....såg nu hans msn bot tråd....hade han varit lite smartare så kunde han ju nämt det eller bara skrivit det här i hans andra tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Ðĕ≥ēŋ™ | säger: Är du efterbliven? SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Ðĕ≥ēŋ™ | säger: Har du förståelse problem? SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 i skolans lexia bot doktorn: hej jag är doktorn har du nått problem jag: ja jag har vildigt mycke damp på min sega data doktorn: kom du hit därför att din data e seg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.