DiRtY Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 hej, jag hade tänkt att köpa en extra fläkt till mitt 360 en sådan som man bara sätter på baksidan och inte behöver öpnat xbox:et eller nåt, men nu frågar jag er som har en sådan eller bara vet: Låter den mycket eftersom Xboex:et låter ganska mycket så vill man ju inte att det ska låta ännu mer???? mycket tacksam för svar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 det borde ju låta extra mycket efter som du får två fläktar då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Nej, om inte annat borde det låta mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 ska köpa en sådan nu till sommaren för att minska risken för överhettning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kosmoo Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 zsfpeo,lfvolwef Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 bara så alla vet, det är inte fläkten i 360:t som låter så mycket, det är dvdläsaren. har hört att de där fläktarna låer så in i h*lvete, de billigare alternativen ska tydligen bli så varma att de smälter fast i xboxen med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 jag funderade på en intercooler den verkar ha bra kvallite och 3 fläktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 jag kan säga dirr att det kommer låta ganska mycket MER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Den ser ut så här.. den jag har :P http://ecx.images-amazon.com/images/I/41TMqzRZN6L._AA280_.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Den ser ut så här.. den jag har :P http://ecx.images-amazon.com/images/I/41TMqzRZN6L._AA280_.jpg ok, det vbar en sådan jag tänkte på e den bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.