AikidoMaster Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 hur många tekken spel finns det och vilken tycker ni är det bästa tekken spelet och vilken karaktär tycker ni är den bästa jag tycke att tekken dark resurrection är det bästa spelet med lili hon äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 det finns bara dark resurrection till psp och vilken jag tycker är bäst vet jag inte riktigt för det var ett tag sen jag spelade det, men det var nog king eller vad han heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 law e bäst och dark res är den enda till psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 (redigerat) Tekken 3 är helt klart det bästa spelet i serien enligt mig. Och den bästa gubben är helt klart Yoshimitsu, han äger. Undrar du hur många tekken spel det finns? Här får du svaret. Tekken 1 (Arkad, PS1 och PS2 (som en del av Tekken 5's arcade history läge)) Tekken 2 (Arkad, PS1 och PS2 (som en del av Tekken 5's arcade history läge)) Tekken 3 (Arkad, PS1 (PS1 versionen innehåller 2 bonus karaktärer) och PS2 (som en del av Tekken 5's arcade history läge)) Tekken Card Challenge (Wonderswan(släpptes bara i japan)) Tekken Tag Tournamnet (Arkad och PS2) Tekken Advance (GameBoy Advance) Tekken 4 (Arkad och PS2) Tekken 5 (Arkad och PS2) Tekken 5: Dark Resurrection (Arkad, PSP och PS3 (fast PSP version heter Tekken: Dark Resurrection)) Tekken 6 (Arkad, PS3 och 360 och ska släppas på PSP) Tekken 6: Bloodline Rebelliion (Arkad, PS3, 360 och PSP) Det finns sammanlagt 11 tekken spel. Redigerat 12 Maj 2009 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg