Staejjkarn Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Skrivet 14 Mars 2008 (redigerat) Jag har fått en Trojan i min data och den har inte gjort någon som helst skada än,men den sölar ner datan och min pappa ladda ner ett anti-virus och då gick datan ännu söligare. Och jag har aldrig varit så mycket för datorer(programvara,processor,Ghz,Osv.)Sånt har inte varit intressant för mig så min fråga är..hur f*n installerar man om datan xP? Redigerat 14 Mars 2008 av Futurama Citera
Nafrali Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Skrivet 14 Mars 2008 Starta datorn med valfi bootable skiva för att sedan installera ett operativsystem. Det bästa bör va att ta bort allt innan man installerar det om det är möjligt. Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Skrivet 16 Mars 2008 Alltså du tar en Recovery skiva som oftast följer med när du köper din dator. Sedan ska du boota den när du startar om datorn och så följer du bara instruktionerna. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.