Gäst GunsNroses Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Skrivet 14 Mars 2008 (redigerat) japp jag kunde inte hitta några spel till mitt BFV tills idag då jag tog bort min router. och våran router har brandvägg så det kan vara därför jag inte hittade några servrar förut. så om ni inte hittar några servrar så testa och stäng av eran brandväg. Redigerat 15 Mars 2008 av GunsNroses Citera
epaaj Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Skrivet 14 Mars 2008 Eller så ställer man bara in sin router rätt ;) Det är förstås enklare att bara koppla bort den, men hur säkert är det? Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 Eller så ställer man bara in sin router rätt ;) Det är förstås enklare att bara koppla bort den, men hur säkert är det? hadde inga prob med att koppla bort den :D Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Skrivet 16 Mars 2008 Eller så ställer man bara in sin router rätt ;) Det är förstås enklare att bara koppla bort den, men hur säkert är det? hadde inga prob med att koppla bort den :D Inga problem, bara säkerheten. Det är nog bättre att ställa in din router, som epaaj sa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.