ThaNooB Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Detta är vad jag vet för nästa år också. 1. Soul Calibur IV 2. Left 4 Dead 3. Resistance 2 4. Killzone 2 5. Ratchet and Clank: Quest for Booty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Har inte tänkt på det än...GH Metallica? Fast det är väl nästa år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 inom ps3, hmm... inget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 COD 4 GH 3 EA Skate(Har tröttnat) :) GTA IV Assassins creed(Var bara roligt i början) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 COD 4 GH 3 EA Skate(Har tröttnat) :) GTA IV Assassins creed(Var bara roligt i början) :P Menar du att du har dem eller ska du köpa dem? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 COD 4 GH 3 EA Skate(Har tröttnat) :) GTA IV Assassins creed(Var bara roligt i början) :P Ehm... Kitte, varför ska du köpa spel du har tröttnat på? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Mm, det var det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Call of duty 4 Call of duty 5 Guitarr Hero World Tour HDTV Vibrations kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Detta år...hmm? Är väl bara UT3 kvar som jag ska skaffa detta år. Det jag hunnit köpa detta år (sen i slutet av Augusti) är: Ps3 80gb Sixasis dubbelpack MGS4 Uncharted: Drake's Fortune R&C: ToD Far Cry 2 Pes09 PoP TES5: Oblivion GOTY HDTV HDMI-kabel Det blir...11.000-12.000:- på fyra månader. Sen har det varit min födelsedag och julafton på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Om jag nu skaffar PS3 så ska jag absolut köpa Final Fantasy Versus XIII, Naruto Ultimate Ninja Storm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.