Gäst Kabby Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 PS: I slutet så säger han " Did you like it ?", på sidan är det en affish som det stod "Assassins Solid", pffhahaha det var kul på nåt sätt :D .Snarare "Didjoo rikeit?". ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 PS: I slutet så säger han " Did you like it ?", på sidan är det en affish som det stod "Assassins Solid", pffhahaha det var kul på nåt sätt :D .Snarare "Didjoo rikeit?". ^^ Hehe aa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ingen speciell ordning. 1. Prototype 2. Haze 3. Soul Calibur 4 4. Dual Shock 3 5. Åh, kommer inte ihåg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Battlefield: Bad Company faller i min smak. GTA IV har man ju redan så det blir nog inte så mycket mer spel, om inte något intressant skulle dyka upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Först och främst en Ethernet-kabel. Det är det absolut främsta sen blir det väl: Fifa 09, TimeShift, Final Fantasy XIII och kanske White Knight Chronicles (vet inte ett skit om spelet men det ser rätt underhållande ut.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) Nämn minst 5 absoluta köp 2008 inom Playstation 3 såklart. (Jag menar spel & tillbehör bland annat) Absoluta köp 2008 (för mig): Ett Playstation 3 (Jag är sent ute) Killzone 2 Metal Gear Solid 4 GTA IV Haze Ps: Nu menar jag verkligen "Absoluta köp". Haze?? Det ska suga rätt bra...Jaja jag har ju GTA IV redan så vad tar man för nåt då... Metal Gear Solid: Guns of the Patriots Bioshock Mafia 2 Rock Band/Guitar Hero: World Tour Skulle helst trycka in Super Smash Bros. Brawl eller Gears of War 2 här men det får väl bli: Saint's Row 2! Sen två st. Dual Shock 3 - kontroller förstås :) Redigerat 27 Maj 2008 av Kratos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) Final Fantasy XIII (Om det kommer iår... :/) Final Fantasy Versus XIII Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Guitar Hero Aerosmith Guitar Hero IV (Om det kommer iår, inte sett nåt releasedatum på det?) En till gitarr till Guitar Hero Eternal Sonata (Om det kommer hit...) Soul Calibur IV Är dem jag är mest intresserad av. :3 Edit: Wut, Guitar Hero 4 är tydligen omdöpt till Guitar Hero World Tour. :S Redigerat 27 Maj 2008 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) LilttleBigPlanet verkar sjukt kul, så ett självklart köp. Sedan får vi se vad GHIV har gentemot Rock Band, någon av det blir det antagligen... Sedan så verkar Jak & Dexter och Motorstorm 2 bra spel, medan Fifa 09 antagligen inhandlas. Redigerat 29 Maj 2008 av Wendos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Race Driver: Grid är ju klart häftigaste bilspelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 GH 4 LittleBigPlanet CoD 5 Star Wars : Force Unleashed MGS4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) 1. Soul Calibur IV 2. Resistance 2 Sen får man se vad som kommer. BTW pallade inte köpa Haze, var inte så kul efter att man testat demot. Redigerat 10 Juni 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) 1. Soul Calibur IV 2. Resistance 2 Sen får man se vad som kommer. BTW pallade inte köpa Haze, var inte så kul efter att man testat demot. Håller med Haze var överskattat.. Nu är Listan för mig: (BTW dom är inte i ordning nu alla lika mycket "vill ha") Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Final Fantasy XIII Resistance 2 Star Wars : Force Unleashed Saint's Row 2 Killzone 2 Prototype Far Cry 2 (Lär bli PC versionen) Lord of the Rings Conquest (Vet inte något om de, men älskar med hela hjärtat LOTR) Mafia 2 Mirrors Edge Motorstorm 2 Skate 2 PS: Om ni är intreserade av LOTR Conquest här är en video med lite information om spelet. LINK - http://www.youtube.com/watch?v=aNiolWQ85EM...feature=related Redigerat 11 Juni 2008 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.