Fuskgalning Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) Får man fuskarank för ämmnen, i såfall hur mycket? Redigerat 15 Mars 2008 av Fuskgalning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Värkar inte som det http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Synd. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Synd. :( Ganska bra tycker jag, för annars kan man ju spamma med en massa onödiga(som inte bryter mot nån regel, utan som är bara almänt onödiga) ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 jo,ett ämne är som ett inlägg.Alltså får du 0.4 FuskaRank för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 jo,ett ämne är som ett inlägg.Alltså får du 0.4 FuskaRank för det.Jahaja.. Men jag har inte märkt att jag har fått mer fuska rank för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 jo,ett ämne är som ett inlägg.Alltså får du 0.4 FuskaRank för det.Jahaja.. Men jag har inte märkt att jag har fått mer fuska rank för det Det kan vara för att du gör ett ämne i ett forum där man inte får fuskarank/fuskamynt när man gör inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 jo,ett ämne är som ett inlägg.Alltså får du 0.4 FuskaRank för det. Jahaja.. Men jag har inte märkt att jag har fått mer fuska rank för det Det kan vara för att du gör ett ämne i ett forum där man inte får fuskarank/fuskamynt när man gör inlägg. Man får ju fuska rank i fuskamynts forumet t ex och där var mitt senaste ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Inläggsräknaren går inte upp när man gör ett ämne, så jag antar att man inte får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända. Så här mycket får du: Ett inlägg - 0.4 FuskaRank Ett fusk - 1 FuskaRank En nyhet - 1 FuskaRank En recension - 0.7 FuskaRank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända. Så här mycket får du: Ett inlägg - 0.4 FuskaRank Ett fusk - 1 FuskaRank En nyhet - 1 FuskaRank En recension - 0.7 FuskaRank Men vissa kommer ju in med Fusk som inte fungerar, får man rank då? >_< Redigerat 24 Mars 2008 av Wendos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända. Så här mycket får du: Ett inlägg - 0.4 FuskaRank Ett fusk - 1 FuskaRank En nyhet - 1 FuskaRank En recension - 0.7 FuskaRank Men vissa kommer ju in med Fusk som inte fungerar, får man rank då? >_< Nej,man får ingen rank då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.