CrazyBarrie Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Hej! Jag har precis lärt mig grunderna i HTML och en del CSS så jag undrar vad ni tycker? :) Hemsidan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Den vart bra tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 aa den var bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Är det din första sida eller? Den var skitbra iafa, men fyll den med lite smått å gott så blir den ännu bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Är det din första sida eller? Den var skitbra iafa, men fyll den med lite smått å gott så blir den ännu bättre ;)mm det var min första som jag kodade från Notepad++ (ungefär som antekningar, fast det är till för kodning) så jag har lärt mig frames css tables osv :) jag ska fylla den lite någon som vet nått jag kan ha med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Lär dej PHP och koda ett eget forum kanske? Då skulle folk kunna chatta där oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Testa att använda en border på länkarna (a:hover). ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.