Angelo Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Hej jag gick med i mage guilden men råkade ta en sak man ej fick :wacko: Och var tvungen att göra ett quest där jag skulle hita 20 Dragon's Tongue och 20 Redwort Flower Nån som vet vart jag kan hita dom fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 jag har också fastnat där kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 det är blommor, bara springa ut och plocka vilt! ;D http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Mages_Guild_Suspension Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Dragon's Tongue player.additem 00025039 20 Redwort Flower player.additem 0002503A 20 där har du dina blommor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 det är inte kul att fuska, fuskade hela tiden på morrowind, testade utan fusk och det var mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 okej men jag tänkte att om nån viste vart dom fans men nu kan jag ju spawna dom -_- men tack ändå för jag blev vampyr en gång och skulle ha nåt xD men vart hitade du dom där id:na för blommorna Morre? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Här finns koder till en väldigt massa items ;) Alla items du kan tänka dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) Här finns koder till en väldigt massa items ;) Alla items du kan tänka dig :P Tack så mycket det kan va bra att ha nån gång :lol: :thanks: ;: Redigerat 17 Mars 2008 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Här finns koder till en väldigt massa items ;) Alla items du kan tänka dig :P Tack så mycket det kan va bra att ha nån gång :lol: :thanks: ;: är det någon som vet varför jag blir vampyr så fort jag sover jag vill inte va vampyr snälla hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 är det någon som vet varför jag blir vampyr så fort jag sover jag vill inte va vampyr snälla hjälp? För att du har slagits mot vampyrer och blivit infekterad av en! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 är det någon som vet varför jag blir vampyr så fort jag sover jag vill inte va vampyr snälla hjälp? För att du har slagits mot vampyrer och blivit infekterad av en! :lol: aha jag har dampat på det as mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Tro mig, det är mycket roligare utan fusk ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.