Animal Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Hej, har varit inaktiv på sistone och då har jag inte fyllt på tid i mitt GF Anime Fusion. Det har nu raderats. Kan man få tillbaka det på något sätt eller är det gone forever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Skapa ett GF igen då, Men då måste du få tbx alla gamla medlemmar m.m Om det ska vara likadant asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) Skapa ett GF igen då, Men då måste du få tbx alla gamla medlemmar m.m Om det ska vara likadant asså. Ja,men nu är det så att han vill få tillbaka sitt GAMLA gruppforum. Ontopic:Du kanske kan PM:a Admin?Men jag har tänkt på en sak och det är att man skulle kunna inaktivera gruppforumen om man ska resa bort eller är inaktiv. EDIT:Grammatikfel Redigerat 18 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Har det raderats så har det raderats... Du får skapa en ny grupp om du vill ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.