Shockwave Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 tittar nån PÅ REA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 (redigerat) jag,men ajg missade det idag:( Redigerat 17 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Ibland tittar jag... när jag har tid. Tycker att det är ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 det är inte lika bra som den har varit,tycker jag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 på vilket sätt var det bättre förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Det är ganska larvigt nu... Simpsons går då så jag pallar inte att titta på rea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Hinner aldrig titta på REA eller så orkar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Rea är inte så bra men jag gilla det lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jag gör det ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 på vilket sätt var det bättre förut? jag menar att dem testade bättre saker förr och reporterna var bättre förr, dem som är nu är så barnsliga!....... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 brukade kolla förr när det var dom gamla prgramledarna, det var roligare tester då också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag kollar ej för the simpsons går då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.