Gäst JackBlack Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ceFtwgSe3PM Ni Kanske inte Förstår Brasilianska men Kolla Filmen Målet är As snyggt :o ett av dom bästa målen jag sett :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Skriv Inte Såhär, Det Är Störande + Du Borde Inte Dubbel Posta, En gång Räcker. on topic: tråkig film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=ceFtwgSe3PM Ni Kanske inte Förstår Brasilianska men Kolla Filmen Målet är As snyggt :o ett av dom bästa målen jag sett :D För det första finns det inte nåt som heter Brasilianska, det heter Portugisiska och dessutom så är det inte Portugisiska, det är Japanska/Kinesiska.Och dessutom fatta jag inte varför du posta den på Humor. För övrigt snyggt fotbolls mål som nog alla fotbolls intresserade känner till. Redigerat 15 Mars 2008 av Sportzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Man har hört talas om tur, ni som inte vet vad tur innebär, så bör man kolla på denna video. 110% tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Man har hört talas om tur, ni som inte vet vad tur innebär, så bör man kolla på denna video. 110% tur. Nej, man kan ha erfarenhet av att skruva bollen sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Den är gammal! men det var snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.