Jote Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Om grafiken är så bra som jag såg på trailern så är det inte konstigt att den är försenad, grym grafik :D ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Demot var inget vidare. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Demot var inget vidare. :\Håller med lite. Jag är van att man siktar med L1 men där kastar men Nectar granat. Miljön giller jag häller inte och varför har dom ingen karta där man ser var man är. Redigerat 8 Maj 2008 av Simpiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Vänta på KillZone 2 istället. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.