Gäst ADRIAN_93 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Okej psp var roligt i 3månader sen så tröttnar man bara det suger! om du är ute efter att bara spela så köp DS lite mycket roligare okje psp har några andra funkar men och men bryr sig om man kan ha bilde och filmer på den om du inte försöker vara koool för någon! Internet kan du gå ut på en ds om du vill men då måste du köpa en DS browser finns lite överallt för typ 500kr tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 internet på psp är gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Psp är ju mycket bättre än DS då. För att man kan ju vara på internet, kolla på filmer, lyssna på musik, spela, toch jag tror man kan chata också med den senaste versionen. så psp är ju mycket bättre.Kan man till DS också, sen är det bara idiotiskt att köpa en spelkonsoll för extrafunktioner. a chatta med ds när man e högst 5 meter i från. Vad e det för mening. Med Pspt kan du va vart som helst och chatta + att det finns camra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 tror jag ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yompelino Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Så vad tycker ni, ska jag köpa PSP, vänta med att köpa det eller inte köpa det alls och köpa något annat? dne äger så köp den :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Finns bra spel som ratchet clank ju ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Ja, köp PSP. Ds suger bajjkorv och det är jätte äckligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 köp gärna en med Custom Firmware installerat... då slipper du KÖPA spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reffo Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Kan man lana från PSP till PC typ ifall man har en PSP emulator på datan ?? Eller måste man ha en Wifi connection som till DS???? <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dagoli Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 köp psp nu! finns på ullared för bara 990kr.har inte men ska köpa. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 köp minst 1gb till då kan du ladda ner spel,filmer,musik m.m gratis här har du en lista på 200 sidor du kan ladda ner gratis ifrån några måste du bli medlem med men det är gratis och tar typ 1 min http://www.gamesites200.com/psp/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Du kommer att bli varnad! Vad är det för typ av spel du gillar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg