Jolt Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 köpte det och tycker att det äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Jag har tröttnat på ds(men jag har ju haft dt i drygt 1 år så det kanske är anldningen), jag ska testa psp och jämnföra vad som var roligast. Redigerat 22 Juni 2008 av tzarenc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 köp PSP! DS har världens dåligaste spel + grafiken är inget vidare + inga extra funktioner + Sony ÄGER Nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Har tröttnat ganska stort på min PSP men alltid kul att vara en stolt ägare. Har nog haft min i typ ett år, men spelglädjen har försvunnit men ser ofta på film vid långa bilresor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 psp är definitivt bättre grafiken är bra man kan vara på internet den har lcd-skärm, och man kan kolla umd filmer på den + att den är snygg =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Ähum, om man har flashkort till DS så äger DS upp PSP om man är ny och är 14-! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Ähum, om man har flashkort till DS så äger DS upp PSP om man är ny och är 14-!Nej? Visst, DS har roliga Party spel och liknande, men emot PSP vill jag säga har inte DS mycket att komma med, en Touch screen och väldigt många roliga spel, men att jämföra med en PSP är bara idiotisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Nej, men i tanke på att detta är ett PSP kategori så kan han inte fövänta sig att mest "Köp ett PSP för det äger typ sönder och ärm så jä*la ägig emot DS" svar. Ta upp detta i ett mer allmänt kategori. Sedan bror det på, jag tröttnade på det(kanske för jag nörda i 1,5 år ^^), sedan skaffa mig ett PSP slim(för någon vecka sedan), så det är upp till dig och vilka spel du gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg