DiRtY Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 tja, jag och några kompisar hade tänkt att lira halo 3 men min kompis hade bara 2 kontroller så jag tänkte jag tar med min men när jag skulle ansluta den (trådlösa) så gic det inte, jag höll ine kryset (märket) i mitten en stund tills alla lampor började blinka sen ska den ju ansluta och bara 1 lyser men det bara fortsatte att blinka och inget hände, så efter ca 2 minuter så orkade inte jag mer så jag tog ut batteriet och så slocknade den och sen stoppade jag in det igen och gjorde samma sak men det inte, men den funkar ju hemma hos mig, så nån som vet vad vi gör för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 det finns en liten vit knapp typ ovanpå kontrollen som det är några vågor vid. det finns en likadan sån knapp på 360:t tryck på 360:t's knapp och sedan på knappen på handkontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Kan inte du typ ta en bild (från internet eller vad som helst) och visa för jag hittar ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Kolla typ där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) Redigerat 16 Mars 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 ok ska testa igen när jag får mitt xbox 360 (får det på torsdag) men tusen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 jag tror att du kanske också måste trycka på knappen på xboxet sammtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.