Spaghettin Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 vi bakade tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Vi fick göra Köttfärssås i Pitabröd Det smakade :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 första läktionen mins jag inte. men jag har fått gort spagetti, sallader och nån frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Det godaste jag har gjort i Hemkunskapen Är Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 smaka på olika ostar tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jag gjorde en gång tacos med bröd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Tror det var glassdrink... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Jag ska börja med det i 6:an .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 det är olika för olika skolor när man börjar med hemkunskap...men meningen är nog 5an tror jag, det var i alla fall ja började med de, å då tror ja de första jag gjorde va grönsaker med dip, allt e så simpelt första gången :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) Vi började i trean och fick gjöra Hasselbackspotatis med kycklingfilé mmmmm... Redigerat 25 Maj 2004 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Vad fick ni göra första gången på hemkunskapen? Vi fick göra frukt sallad gätte gott med glass. oj, det var flera år sen för mig, men jag tror jag också gjorde fruktsallad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) (Xade @ 25/05-2004 18:28:59) Vad fick ni göra första gången på hemkunskapen? Vi fick göra frukt sallad gätte gott med glass. oj, det var flera år sen för mig, men jag tror jag också gjorde fruktsallad! Jag började i 7:an första gången. Då fick jag göra fruktsallad. Vi fick glass till. Redigerat 3 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.