fatalbert541 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 alltså när jag skriver in fusken i antecknigar filen så står det när jag ska spara Filen existerar redan vill du ersätta den? och jag trycker ok men då står det att det inte går på nåt konstigt vis snälla hjälp mig! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 använd dig av trainers i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 jag har ett problem me crysis, jag e på uppdraget när jag ska döda "alien warship" genom att skjuta på den med en "tac cannon". Problemet är att jag inte har ett sånt vapen och jag har letat runt och hittar det inte, nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 jag har ett problem me crysis, jag e på uppdraget när jag ska döda "alien warship" genom att skjuta på den med en "tac cannon". Problemet är att jag inte har ett sånt vapen och jag har letat runt och hittar det inte, nån som kan hjälpa mig?Det ska ligga någonstans innuti skeppet.Uppför någon trappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 ja men tyvärr är ingången blockerad och jag får inte ens upp den me maximum strength.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fatalbert541 Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 använd dig av trainers i ställetBegin MapBegin Actor Class=Brush Name=Brush0 MainScale=(SheerAxis=SHEER_ZX) PostScale=(SheerAxis=SHEER_ZX) bNetDirty=True LastRenderTime=44.792786 Tag="Brush" Group="Cone" Level=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0' Region=(Zone=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0',iLeaf=-1) PhysicsVolume=DefaultPhysicsVolume'MyLevel.DefaultPhysicsVolume0' Begin Brush Name=Brush Begin PolyList Begin Polygon Item=Top Origin +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 Normal +00000.316228,+00000.316228,+00000.894427 TextureU +00000.882784,-00000.443344,-00000.155366 TextureV +00000.347408,+00000.838717,-00000.419358 Vertex +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex +00512.000000,+00212.077347,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin +00512.000000,+00212.077347,+00000.000000 Normal +00000.447214,+00000.000000,+00000.894427 TextureU +00000.310731,-00000.937714,-00000.155366 TextureV +00000.838717,+00000.347408,-00000.419358 Vertex +00512.000000,+00212.077347,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex +00512.000000,-00212.077393,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin +00512.000000,-00212.077393,+00000.000000 Normal +00000.316228,-00000.316228,+00000.894427 TextureU -00000.443344,-00000.882784,-00000.155366 TextureV +00000.838717,-00000.347408,-00000.419358 Vertex +00512.000000,-00212.077393,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex +00212.077255,-00512.000061,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin +00212.077255,-00512.000061,+00000.000000 Normal -00000.000000,-00000.447214,+00000.894427 TextureU -00000.937714,-00000.310731,-00000.155366 TextureV +00000.347408,-00000.838717,-00000.419358 Vertex +00212.077255,-00512.000061,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex -00212.077347,-00512.000000,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin -00212.077347,-00512.000000,+00000.000000 Normal -00000.316228,-00000.316228,+00000.894427 TextureU -00000.882784,+00000.443344,-00000.155366 TextureV -00000.347408,-00000.838717,-00000.419359 Vertex -00212.077347,-00512.000000,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex -00512.000061,-00212.077179,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin -00512.000061,-00212.077179,+00000.000000 Normal -00000.447214,+00000.000000,+00000.894427 TextureU -00000.310731,+00000.937714,-00000.155366 TextureV -00000.838717,-00000.347408,-00000.419358 Vertex -00512.000061,-00212.077179,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex -00511.999969,+00212.077438,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin -00511.999969,+00212.077438,+00000.000000 Normal -00000.316228,+00000.316228,+00000.894427 TextureU +00000.443344,+00000.882784,-00000.155366 TextureV -00000.838717,+00000.347408,-00000.419358 Vertex -00511.999969,+00212.077438,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex -00212.077347,+00512.000000,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Top Origin -00212.077347,+00512.000000,+00000.000000 Normal +00000.000000,+00000.447214,+00000.894427 TextureU +00000.937714,+00000.310731,-00000.155366 TextureV -00000.347408,+00000.838717,-00000.419358 Vertex -00212.077347,+00512.000000,+00000.000000 Vertex +00000.000000,+00000.000000,+00256.000000 Vertex +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 End Polygon Begin Polygon Item=Bottom Origin +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 Normal +00000.000000,+00000.000000,-00001.000000 TextureU -00000.707107,-00000.707107,-00000.000000 TextureV -00000.707107,+00000.707107,+00000.000000 Vertex +00212.077362,+00512.000000,+00000.000000 Vertex +00512.000000,+00212.077347,+00000.000000 Vertex +00512.000000,-00212.077393,+00000.000000 Vertex +00212.077255,-00512.000061,+00000.000000 Vertex -00212.077347,-00512.000000,+00000.000000 Vertex -00512.000061,-00212.077179,+00000.000000 Vertex -00511.999969,+00212.077438,+00000.000000 Vertex -00212.077347,+00512.000000,+00000.000000 End Polygon End PolyList End Brush Brush=Model'MyLevel.Brush' bLightChanged=True bSelected=True Name="Brush0" End Actor Begin Surface End Surface End Map Vad är trainers för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 ett program där du bara trycker en knapp, tex F1 så får du oändligt med liv osv. Du kan hitta trainers HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 ja men tyvärr är ingången blockerad och jag får inte ens upp den me maximum strength.. <_<Du ska slå upp vissa dörrar med maximum strenght och slå men HÄNDERNA .inte vapnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 jag har ett problem me crysis, jag e på uppdraget när jag ska döda "alien warship" genom att skjuta på den med en "tac cannon". Problemet är att jag inte har ett sånt vapen och jag har letat runt och hittar det inte, nån som kan hjälpa mig? Den finns i armoryt. Följ skyltarna. ja men tyvärr är ingången blockerad och jag får inte ens upp den me maximum strength.. <_<Du ska slå upp vissa dörrar med maximum strenght och slå men HÄNDERNA .inte vapnen. Vapen funkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snippen Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 ja men tyvärr är ingången blockerad och jag får inte ens upp den me maximum strength.. <_< Du ska slå upp vissa dörrar med maximum strenght och slå men HÄNDERNA .inte vapnen. Vapen funkar fint. Hejsan, jag har ett problem med crysis, jag kommer till "kyrkogården" där det ska finnas ett x antal koreaner som är klokade, men jag har nu varit där i över 2 timmar men jag hittar inget o på game faq så står det att man ska se skotten som kommer men jag ser lr hör inget... börjar bli lite frustrerad över detta. Har du något förslag om vad som kan vara galet. Tacksam för hjälp Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.