Gäst GlassApan Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Nån som vet hur jag kan övertala mina föräldrar att låta mig köpa ett Xbox 360? Dom säger bara: Vänta lite så sjunker priserna.. Så har dom sagt ända sen jag ville ha ett (typ 1 år sen). Nu har priserna sänkts men dom säger typ: Vänta tills priserna sänks ännu mer. Och så tror dom att jag kommer spela mer om jag köper ett men jag spelar ju när jag igentligen skulle ha spelat på datorn.. asså hjälp mig nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Dina pengar. Gör vad du vill för dom. Åk ner och köp ett 360 bara så kan inte dom göra nåt åt det. De kanske lackar ur, men det går över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Gör vad du vill med dina pengar. Det ska inte dom bestämma över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Men det är så att dom är inne på ett konto, och det är lixom bara dom som kan ta ut dom :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Tillägg: Jag kom också på att jag skulle köpa tillsammans med mina syskon alltså alla betalar en varsin del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Tillägg: Jag kom också på att jag skulle köpa tillsammans med mina syskon alltså alla betalar en varsin del.Köpte med min brorsa, kan dock bli lite problem om man vill skaffa xbox live-guld. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Har du kört xbox 360 förut? Är svårt att förklara annars. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jag har kört Xbox 360 ja, men inte Online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Dina pengar. Gör vad du vill för dom. Åk ner och köp ett 360 bara så kan inte dom göra nåt åt det. De kanske lackar ur, men det går över. Bra att vi försöker se saken ur andras perspektiv, tyresö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Dina pengar. Gör vad du vill för dom. Åk ner och köp ett 360 bara så kan inte dom göra nåt åt det. De kanske lackar ur, men det går över. Bra att vi försöker se saken ur andras perspektiv, tyresö. Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Hur myckset skadet kosta då? just nu tycker ja att dom har sängt priserna jättte mycket :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.