Skurken Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Hej, jag har rätt speciella intressen, jag gillar inte fotboll o sånt. jag gillar Motocross, Roadracing, Bilracing, det mesta med motorer och såklart musik! Vill gärna veta om någon gillar samma som mej för det är inte så många som gör det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 ohh ja fattar! kontaktanonser? :D Ok, hej jag e agito, och ... skoja :P va gillar du för music? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 aa.. säg vilken sorts musik ? Jag gillar ju bilar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) Tja, typ heavy metal, hård rock, ja.. det mesta med distad el-gitarr faktiskt.... ;) Ni då?? Jag gillar ju bilar med :D Redigerat 20 Mars 2008 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 om ni har spelat Driver3 så finns det en Pontijack Fierro man kör där i en sån är min Favorit bil :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 om ni har spelat Driver3 så finns det en Pontijack Fierro man kör där i en sån är min Favorit bil :DOk, min är färnärvarande Koenigsegg ccx, 1018 etanol hästar vettu, fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag är en kille på 15 jordsnurr eller nåt som gillar fotboll, musik, och örter. Jag söker en annan med samma blablabla Du kan alltid bli bög http://www.musicweb-international.com/jazz/2005/Diz_with_love_cd83307.jpg http://imagecache2.allposters.com/images/pic/ATA/25568BP~Oooooo-Flamey-Posters.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 min klass kompis är cyber nörd i bilar. han har alla NFS spelen och han tycker fighting spel är fjompiga. HALLÅ! helt knäpp fast tillbaka på Topic... han gillar inte hårdrock men som sagt bilar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Hehe, Jag älskar ju Metal, men är kanske lite för ung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Du är nog inte så mkt yngre än jag till sättet.... Jag är en kille på 15 jordsnurr eller nåt som gillar fotboll, musik, och örter. Jag söker en annan med samma blablabla Du kan alltid bli bög Hahahaha, bra idé, men tyvärr är jag inte lagd åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jo, jag gillar också hårdrock etc. fast inte bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 gillar bilar(jag premonerar på bilsport) gillar metal,hård rock, rock, R'n'B gillar lite motorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.