Teoman123 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Varför söker du vänner påett forum på internet? Kan du inte gå ut och träffa nån idtället som man gjorde på min tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 haha, lät roligt "på min tid" hehe. håller med där faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Hej, jag har rätt speciella intressen, jag gillar inte fotboll o sånt. jag gillar Motocross, Roadracing, Bilracing, det mesta med motorer och såklart musik! Vill gärna veta om någon gillar samma som mej för det är inte så många som gör det :( ja har en fyrhjuling :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) om ni har spelat Driver3 så finns det en Pontijack Fierro man kör där i en sån är min Favorit bil :DOk, min är färnärvarande Koenigsegg ccx, 1018 etanol hästar vettu, fint. Du sade just att du gillade bilar..? Inte kan man kalla det för en bil ;o OnT - Jag har ganska likadana intressen som du.. Gillar bilar (helst amerikanare med V8/Hemi eller japanare med Dohc), är ganska intresserad av mopeder (har en gammal Tunturi Super Sport från 1986, ni kan ju alltid googla på det, fin moped :> ), och lyssnar mycket på musik (Led-Zep, Pink Floyd samt Bob Dylan). Kan också tillägga att jag gillar att överdriva med parenteser (som ni säkert har märkt)... Redigerat 6 Oktober 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 det här är ingen datingservice XD jag gillar tyvärr inte dig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) Hej, jag har rätt speciella intressen, jag gillar inte fotboll o sånt. jag gillar Motocross, Roadracing, Bilracing, det mesta med motorer och såklart musik! Vill gärna veta om någon gillar samma som mej för det är inte så många som gör det :( Vi är ju exakt likadana! xD Nerå men jag gillar Hårdrock, Metal, Motocross, Roadracing, Bilracing, det mesta med motorer Samma här. Jag kör även cross. xD det här är ingen datingservice XDjag gillar tyvärr inte dig heller Han vill bara ha nån o snacka med... Redigerat 13 Oktober 2008 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Det är klart det finns sådana personer som du. Ingen syftar på att det inte finns. Gillar också Metal, det ska vara Megadeth så klart! //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Gillar inte bilar så mycket, men bara vissa. Som jag kan drömma om hela dagarna. (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Gillar Metal och lite motorer. Inte direkt ett brinnande intresse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har ett stort intresse för bilmodeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 (redigerat) Oj, vad många som svarat, x'D Nu såhär efter, ja, hur längesen kan det vara? Ett år? x) Ni behöver inte svara, detdär skrev jag nog mest för att jag villa starta en topic. Jag skriver oftast inte dumma kontaktannonser på ett forum. //Dirtman P.S. JAAA NU BLEV JAG MINI FUSKARE :) Redigerat 23 November 2008 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag gillar techno musik och datorer och sånt lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.