Maria30 Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Hej! jag har kommit till den tredje magiska trekampsuppgiften - Labyrinten. Jag ska befria killen som sitter fast i häcken. Det är två monter som sprutar eld och jagar mig och jag kan inte döda dem. Hur gör jag för att befria killen och döda monstren??? Tack! Mvh Maria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jaaa, hur i hela friden döda man dem? Jag tror du typ ska få monstret att springa in i väggen, sen spola vatten på den och skjut förhäxningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria30 Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Jaaa, hur i hela friden döda man dem? Jag tror du typ ska få monstret att springa in i väggen, sen spola vatten på den och skjut förhäxningar. Ok, jag ska försöka med det idag! Tack! Återkommer senare.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria30 Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Mycket svårt, är det verkligen så man ska göra? Något annat tips? Bye. bye... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Jag har starkt minne av att monstret ska få stjärnor runt huvudet. Sen så var det bara att spola lite vatten, skjuta förhäxningar, spola vatten, osv tills den dog. Men man får nog knocka den flera gånger. Man ska iaf akta sig när den snurrar och sprutar eld. Det är så på PC versionen, jag tror att det är samma på Playstation2. Redigerat 21 Mars 2008 av Katt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag kommer bara ihåg att den skulle springa in i häcken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Enligt http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/927365/40319 behöver man bara få eldkrabborna att springa in i vägge och sen skjuta förhäxningar i baken på de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria30 Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Tack alla ni för hjälpen!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg