Euphoria Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Japp, JosJuice har du D/P + Wi-fi? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Ska vi dra en snabb match för skojskull? Har inte mött ngn på länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Okej. Jag skickar ett PM. Men så du vet så är mitt team inte EV-tränat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Ingen fara, spelar ändå för kul skull (: Skicka på bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 23 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Japp, JosJuice har du D/P + Wi-fi? ^^ Okej. Jag skickar ett PM. Men så du vet så är mitt team inte EV-tränat. Ingen fara, spelar ändå för kul skull (: Skicka på bara Gå inte off topic! Sånt får ni prata om nån annanstans, inte här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Hur kan man möta någon online på D/P? måsta man ha en Wii till det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Nej, du måste ha Wi-fi. Allt som behövs är en DS och trådlöst internet hemma. ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Inte särskilt många som fattar... Man behöver ett DS och trådlöst internet/wi-fi. Sen addar man personers FC i "Pal Pad" och går till Wi-Fi Club(undervåningen i Pokécenter). Där söker man efter olika "Battles" eller skapar en. Sen kan någon man har addat i PP se den och acceptera. Då möts ni. Eftersom inte särskilt många har anmält sig så skuter jag upp sista anmälningsdagen till 20 april. Redigerat 24 Mars 2008 av dark_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Jag är intresserad... Donerar gärna alla mina fm om så önskas. Dock har jag startat om mitt diamond, och är bara vid tredje gymmet, så om jag är med så räkna inte med nåt seriöst team från min sida. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Haha, det ska vi tänka på sun. Jag vill vara med, men avvaktar lite grann. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Har Pokémon Pearl på min M3, har ett dugligt team där, dock är det hackat. Men det är naturliga stats, movesets osv. Så det är väl tillåtet att spela med ändå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg