Lynott Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 1.Hej, har filmat en film med min kamera och lagt in den på datorn, den sparades som .3gp och jag kan då lägga ut den direkt på youtube tex. men jag vill redigera den lite klippa till den, och så fast windows movie maker tar inte .3gp filer. Hur ska jag gö? 2. Samma fil och film som ovan. Hur vänder jag filmen? Asså jag filmade den åtsidan asså, svårt att förklara men ni fattar säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 1.Hej, har filmat en film med min kamera och lagt in den på datorn, den sparades som .3gp och jag kan då lägga ut den direkt på youtube tex. men jag vill redigera den lite klippa till den, och så fast windows movie maker tar inte .3gp filer. Hur ska jag gö?Jag har samma problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Googla "3gp converter" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Googla "3gp converter" eller liknande.har ett converter program, om man högerklickar på filen kan man välja vad man vill converta den till men det blir nått lagg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Googla "3gp converter" eller liknande. Hur f*n gjorde du så att din avatar blev sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 1.Hej, har filmat en film med min kamera och lagt in den på datorn, den sparades som .3gp och jag kan då lägga ut den direkt på youtube tex. men jag vill redigera den lite klippa till den, och så fast windows movie maker tar inte .3gp filer. Hur ska jag gö? 2. Samma fil och film som ovan. Hur vänder jag filmen? Asså jag filmade den åtsidan asså, svårt att förklara men ni fattar säkert. Xilisoft video converter is da shit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 1.Hej, har filmat en film med min kamera och lagt in den på datorn, den sparades som .3gp och jag kan då lägga ut den direkt på youtube tex. men jag vill redigera den lite klippa till den, och så fast windows movie maker tar inte .3gp filer. Hur ska jag gö? 2. Samma fil och film som ovan. Hur vänder jag filmen? Asså jag filmade den åtsidan asså, svårt att förklara men ni fattar säkert. Xilisoft video converter is da shit :) Det är det inte alls!Any video converter är skiten! www.any-video-converter.com Välj gratisversionen. Enda fördelen med betalversionen är att man får med fler inbyggda presets (ex iPod video). Fungerar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.