Gäst GlassApan Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Hej, Varje gång jag spelar och joinar en server så står det alltid: GlassApan Punkbuster kicked GlassApan for [2] minutes.... Ignoring MD5Tool Queries. Nån som vet hur jag ska fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Ladda ner PunkBuster programmet och uppdatera Punkbuster problemet via PunkBuster programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Vilket Punkbuster program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Pbsetup.exe ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag har punkbuster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jag har punkbuster..ja men ladda ner det senaste så kommer det säkert att funka, m8 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jag har gjort det nu, ska kolla om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 hadde ett sådant problem med bf, men det slutade efter ca 1 timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Det funkar nu så att alla vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.