Tilvas Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 vilken ras passar mest i rogue många säger att undead gör det fast jag vill veta vad ni tycker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Tauren hade vart coolast som rogue om det funnits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 ja,tauren hade varit coolast men av dom som finns tycker jag Night Elf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 lol tauren? en rogue ska vara smidig ju. Tycker att det räcker med att vi har dwarf och orcs rouge. Dem passar itne som rogues. Annars tycker jag gnome rogue passar bäst eller undead. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 ja,tauren hade varit coolast men av dom som finns tycker jag Night Elf.ja night elf e bäst för rouge, rouge har ju högst dodge chans och night elf höjer dodge chansen lite =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 defias masken skulle någ vara väldigt står om det var på en tauren rogue fast det finns en dryck som man kan dricka så blir man en tauren det är faktist kul jag såg nån som var human rogue fast han hade druckigt så han blev en tauren :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
radioralle Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Ifall man ska PvPa så ä ju Gnomer lr Undeads bäst, för dom ä ju minst. Annars ä nightelfs och orcer bra. B) Fast taurens vore lite klumpiga i pvp som rogues. XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 gnomes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Gnomes för alliance Undeads för horde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Gnomes för alliance Undeads för horde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Gnomes för alliance Undeads för horde Hoppas du fått ditt svar nu :) Gnomes - Kille Undead - Tjej Vad jag skulle vara iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Undead tjejer är fula! Gnomer ska vara tjejer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg